-10% ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΠΟΝΙ : ZMED10

Τρόποι Αποστολής

Παραγγελίες & Τρόποι Αποστολής Προϊόντων

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Σε όλες τις περιπτώσεις παραγγελιών, η παράδοση – παραλαβή των προϊόντων, γίνεται αποκλειστικά και μόνο στον αγοραστή, ο οποίος θα πρέπει να παραλάβει την παραγγελία του ο ίδιος αυτοπροσώπως, επιδεικνύοντας την πρωτότυπη ταυτότητα ή το διαβατήριό του και την πιστωτική του κάρτα, σε περίπτωση που η αγορά πραγματοποιήθηκε μέσω αυτής. Απαγορεύεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο, παρά μόνον αν ο αγοραστής το έχει εξουσιοδοτήσει νομίμως και εγγράφως. Ωστόσο, ακόμη και στην περίπτωση αυτή, ο εξουσιοδοτούμενος θα πρέπει να επιδείξει τα προαναφερόμενα έγγραφα, προκειμένου να ολοκληρωθεί η παράδοση των προϊόντων που έγινε μέσω πιστωτικής κάρτας. Για την παράδοση της εκάστοτε παραγγελίας, υπεύθυνος είναι ο μεταφορέας, ο οποίος για να παραδώσει την παραγγελία για λογαριασμό της zmed.gr , θα πρέπει να πιστοποιήσει ότι το πρόσωπο που την λαμβάνει είναι το ίδιο με αυτό που προέβη σε αυτήν ή νομίμως εξουσιοδοτημένο από αυτό. Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με κόστος και ευθύνη αποκλειστικά του αγοραστή.

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ – ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ

Τα έξοδα αποστολής για δέματα έως 2kg ανέρχονται στα 3,50€ με ΦΠΑ (εκτός ειδικών προωθητικών ενεργειών) και ισχύουν για πληρωμή μέσω χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών και μέσω τραπέζης.

Για κάθε έξτρα κιλό η χρέωση ανεξάρτητα από τον τρόπο πληρωμής αυξάνεται κατα 1.20€. Σε περίπτωση παραλαβής της παραγγελίας σας από κατάστημα μας, δεν επιβαρύνεστε με περαιτέρω έξοδα.

Για την Θεσσαλονίκη για παραγγελίες άνω των 30€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν 

Όσον αφορά την περίπτωση αντικαταβολής , τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στο ποσό των 2,00€ με ΦΠΑ. 

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται κυρίως από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον έχει ενημερωθεί προηγουμένως ο πελάτης, ο χρόνος παράδοσης δύναται να παραταθεί. Ο χρόνος παράδοσης συσκευών ή προϊόντων που αποστέλλονται ή βρίσκονται σε διαδικασία service από εμάς, ποικίλει ανάλογα με το είδος βλάβης και την διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών. Σε αυτή την περίπτωση θα υπάρχει ενημέρωση σας σχετικά με τον υπολογιζόμενο χρόνο παράδοσης από την εταιρεία μας.ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ – ΑΠΟΘΕΜΑ

Α. ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Εντός 1-3 εργάσιμων ημερών για τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα 

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται κυρίως από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον έχει ενημερωθεί προηγουμένως ο πελάτης, ο χρόνος παράδοσης δύναται να παραταθεί. 

Β. ΑΠΟΘΕΜΑ

Στην περίπτωση που στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα για το εκάστοτε προϊόν αναγράφεται κάτω από την τιμή του προϊόντος η λέξη «άμεσα διαθέσιμο», αυτό σημαίνει ότι είναι ετοιμοπαράδοτο και η αποστολή του πραγματοποιείται εντός της ημέρας ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Σε περίπτωση δεν αναγράφεται η λέξη «άμεσα διαθέσιμο», τότε η αποστολή του προϊόντος πραγματοποιείται εντός 4-7 εργασίμων ημερών. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απόθεμα και εντούτοις πραγματοποιηθεί παραγγελία τότε ο πελάτης ενημερώνεται σχετικά.

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ – ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται από συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών όπως η ΕΛΤΑ courier ή εταιρείες συνεργαζόμενες με τις ανωτέρω εταιρείες, στις οποίες η zmed.gr  προωθεί τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών έτσι ώστε να καθίσταται εφικτή η παράδοση και εκτέλεση των παραγγελιών. Σημειώνεται ότι καθυστερήσεις στην παραγγελία ενδέχεται να υπάρχουν για τους παρακάτω λόγους:

– Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών ή σε περίπτωση ανωτέρας βίας που δύναται να επηρεάσουν την μεταφορά και την παράδοση της παραγγελίας στον τελικό αποδέκτη – πελάτη. Από τη στιγμή που τα εμπορεύματα παραδίδονται από την zmed.gr  στην συνεργαζόμενη μεταφορική για λογαριασμό του αγοραστή, είτε παραλαμβάνονται από τον ίδιο είτε από εκπρόσωπό του, απαλλασσόμαστε από οποιαδήποτε ευθύνη σχετικά με καθυστέρηση, απώλεια, φθορές ή κλοπή των προϊόντων ή των συσκευασιών τους.

– Το προϊόν έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο προς πώληση.

– Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή μέσω email ή sms επικοινωνία με τον πελάτη, όπως αναφορικά π.χ. έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία του, είτε αναφορικά με το προϊόν είτε με την πληρωμή του.

Στις περισσότερες περιπτώσεις η zmed.gr  θα επικοινωνεί με τον πελάτη προς ενημέρωση ή για να του παρασχεθεί κάποια εναλλακτική λύση.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Σύγκριση Προϊόντων